NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis

  • masa pelepasan:2024-02-23 20:57:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:435
  • Penerangan pantas:

    Narail,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet

Kandungan artikel

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

NarailSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

ArezzoSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,NarailParameter pengubah kuasa tenggelam minyak, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Syarikat pengubah minyak terjun

PengurusanMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,NarailPengubah elektrik, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pemburukan pengisihan Solenoid


NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kualiti tertinggiDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga,NarailParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkan, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

NarailLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

NarailMaklumat produk lain
  • KobuletiHarga pengubah 1000 KVAProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkaran peralatan mengangk

    KobuletiHarga pengubah 1000 KVAProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkaran peralatan mengangk

  • VasaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingArahan pembaikan dan penyelenggaraan

    VasaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingArahan pembaikan dan penyelenggaraan

  • VasaAngkat dan turunkan jambatan naikStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    VasaAngkat dan turunkan jambatan naikStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • AnguoJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memilih pengeluaran

    AnguoJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memilih pengeluaran

  • AnguoPembuat bimbit jambatan naik hidraulikSejarah pembangunan industri

    AnguoPembuat bimbit jambatan naik hidraulikSejarah pembangunan industri

  • AnguoPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaApa itu industri

    AnguoPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaApa itu industri

  • TsqaltuboHarga pengubah 200 KVAKekuatan hasil

    TsqaltuboHarga pengubah 200 KVAKekuatan hasil

  • BezierPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    BezierPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • segera:Peringatan: Maklumat NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis memberi anda NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis oleh syarikat kami, perkhidmatan NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis. NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NarailKarakteristik pengubah distribusi jenis keringMasalah penggunaan analisis, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!